بیت الله خندان، روزنامه نگار قدیمی و صاحب کسوت فوتبال ایران و استقلال متاسفانه در بستر بیماری است.

طرفداری - فیلمی از خندان عزیز دیدیم اما دلمان نیامد آن را منعکس کنیم، آخر همیشه عادت داشته و داریم که خندان را با روی خندان، مثل همیشه پر انرژی و فعال و عاشق فوتبال ببینیم.

خندان از آن عاشقان فوتبال بود که به همان اندازه که به فوتبالیست های تیم مورد دلخواهش علاقه داشت، با پرسپولیسی ها هم ارتباط و همدلی داشت.

برایش آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

صفحه ویژه اینستاگرام پیشکسوتان استقلال در این باره چنین نوشته است.

بیت اله خندان پیشکسوت گرامی مطبوعات و از اولین آبی نویس های ورزشی را دریابید.

عمو خندان و امثال او در سلامتی بیشتر نیاز به دیده شدن داشتند تا در بیماری. چه بسیار پیشکسوتان عرصه مطبوعات آبی، که پس از پایان دوران نویسندگیشان، آرام به زندگی شخصی پرداخته اند و بعضا حتی برای امرار معاش شان به مشکل برخورده اند. همان هایی که روزی نام شان در بین مطبوعات چی ها بر سر زبان ها بود امروز به تیم فراموش شدگان پیوسته اند.

چرا از کسی که عمر خود را برای خبر و اطلاع رسانی ورزشی این کشور گذاشته و روزگاری به عنوان یک آبی نویس در ورزش این کشور نامش بر سر زبان ها بوده است یادی نمی کنید.

متاسفانه پیشکسوتان رسانه و ورزش زمانی برای ما مهم می شوند که بیمار شده و روی تخت بیمارستان بستری شوند. البته از بعضی ها هم حتی وقتی روی تخت بیمارستان هستند خبری گرفته نمی شود. فقط با مرگشان است که به ۲ دقیقه کلیپ در رابطه با زندگی شان آن هم در برنامه ها و اخبار ورزشی اکتفا کرده و به یک جمله "روحش شاد و یادش گرامی" بسنده می شود. احترام و تکریم آنها باید در زمان زنده بودن شان گرامی داشته شود نه وقتی دیگر دیر شده است.